Sunnuntai ,... 

Niin se viikonloppu taas vierähti. Pirun nopiaa menee aika aina vapaapäivinä. Mutta jukranpujut oli muuten hyvä päivä. Tuli käytyä hiihtämässä ja tuli oikeasti hiihdettyä hyvä matka ,vaikkei suksi niinsanotusti kulkenutkaan, koska pitoa oli turhankin paljon. Saipahan ainakin lykkiä sauvoilla menemään enemmän . Lenkin jälkeen tulikin sitten haettua tarvittavia ruoka-aineita kasaan illaksi ... Ainiin , tuli myös eksyttyä vaatekauppaan, josta tarttui alusvaatteet mukaan... nämä ei ollut niitä palkitsemisia varten vaan LÖYTÖJÄ! :D Illalla söin illalliseksi salaatin johon oli kerättynä vaikka mitä kasviksia. Sekaan oli pistetty vielä kanan fileesuikaleita sekä täysjyvänuudeleita. Juomana helekutisti vettä ! Jälkiruokana oli rahkaa mangolla höystettynä :)

 

Niin ,tämän viikon onnistumiset ! En ole hirviästi ohjelmiston teenejä ja ohjelmia edes katsonut vaan keskittynyt enemmänkin siihen ruoka- ja juomapuoleen . Tämän ensimmäisen viikon sana on suoraan ollut VESI . Sitä olen onnekseni oppinut juomaan sekä syömään terveellisesti ja ihme kyllä en ole syönyt yhtään karkkia saati juonut tippaakaan alkoholia! Ne jotka minut tuntevat ,tietävät että olen täysin viinin vietävissä (ei nyt joka päivä!).  Nämä ovat minulle erittäin isoja juttuja. Lisäksi pizzat ja hampurilaiset ovat jääneet kokonaan pois. Keskityn vain maistuviin ja oikeasti hyviin ruokiin ;)

------------------------------------------------------------------------------

 

HAASTE JA TAVOITE ...

Niin,.. mitkäs miun tavoitteet sitten ovatkaan? Olen pohtinut niitä paljon tämän viikon aikana. Tottakai painonpudotus on tavoitteeni ,aivan tämän elämänmuutoksen rinnalla. Vilkuilin vanhempia facebook kuvia ja aloin itkemään .Olen oikeasti ollut vain lievästi ylipainoinen ja kaunis kuin mikä ja oikeasti kurvikas ja seksikäs nuorineiti vielä tuossa 18-19. -vuotiaana. Mitä helvettiä minulle on sitten tapahtunut!?!?! Osittain syytän parisuhdetta , jossa minua 19- vuotiaana sätittiin,että pitäisi laihduttaa ja,että olen pulska. Jos nyt olisin tuollainen ja minulle sanottaisi samalla tavalla , olisin näyttänyt ovea ja sanonut sille munapäälle,että painuu helvettiin arvostelemasta. Mutta kun en ole .Osittainen tavoite minulla on päästä niihin samoihin mittoihin ja se kiloissa tarkottaisi varmasti noin 20-30 kg .Tähän olen varannut aikaa , koska en halua ,että tämä nyt epäonnistuu vaan lähtee liikkeelle pienin askelin .. 

Haluan nimittäin tuntea oloni nätiksi ja kauniiksi sekä seksikkääksi ,mitä en ole vielä edes kokenut . Haluan tuntea olevani oikeasti oman elämäni kuningatar ja ottaa myös kehut vastaan kehuina enkä mielistelyinä. Olen suurinpiirtein aina vain vihannut omaa ulkonäköäni . Milloin minulla on iso nenä, milloin iso takamus, milloin alavatsamakkarani vain vituttaa ja milloin olisi paras kun ei olisikaan . Tuntuu ,että kaikki bodypositivehommakin osittain alkaa mennä jo itseltänikin yli kun oikeasti ,jotta voin olla sinut itseni kanssa , on minun näköjään hiukan hoikistuttava. 

Keskimäärin olen kasvanut perseestä ja vatsasta näiden kolmen samassa työpaikassa olleen vuoden aikana kolme kokoa ja sekös minua vituttaa yli kaiken ...  Ei enää YHTÄKÄÄN HELVETIN KOKOA YLÖSPÄIN!

Äitini sai hienosti pudotettua kiloja, nyt kun syksyllä vietiin kirpparille vaatteita niin äidin vaatteet olivat käyneet niin isoiksi että äiti hukkui niihin . Hyvähän se on . MUTTA KUN EI SE SAANUT YHTÄÄN NIITÄ MYYNTIIN KUN MINÄ VEIN TYYLIIN KAIKKI HOUSUT, SILLÄ NE OLIVAT MINULLE SOPIVAT. Äitini käyttää muutenkin pienempiä vaatteita sekä kenkiä nykyään. Olen toki onnellinen hänen puolestaan , mutta perkele ei sen niin pitänyt mennä ,että sen vaatteet on mulle nykyään ...

Noh , mutta asiaan ,., niin on minulla myös suurempi tavoite.. tietenkin se että vanhat vaatteet mahtuisivat , mutta erityisesti se ,että mahtuisin taas vanhojentanssimekkooni. Se on elämäni kaunein puku ikinä ,joten se on myös minulle erittäin merkityksellinen . Kun minä siihen mahdun niin olen tyytyväinen . 

Siitä sitten seuraava pyykki on se ,että kun olen tyytyväinen itseeni , tahdon ehdottomasti mennä TINZEN Twerkkaustunnille ! Se on sellainen pyykki ,että sinne haluan päästä. Rakastan tanssimista ja keikuttamista ja tuo on lajina se ,että siitä haaveilen . Se on itselle myös jonkin sortin seksikkyyden merkki. 

Tänään on myös unelmien tavoittelupäivä ...

Tottakai minullakin on unelmia , kuten se ,että pääsisin vielä joskus pelastusopistoon opiskelemaan aihetta , joka minua kiinnostaa ja pääsisin vaikka asiantuntijaksi, lähdönjohtajaksi tai sitten palotarkastajaksi... Lisäksi unelmanani on vielä osallistua pin up -kisoihin ja kuvauksiin . 

EIKÖHÄN SIINÄ OLE NYT VAIKKA JA MITÄ ...

Välitavoitteita mukaanlukien ,..Välitavoitteita ovat varmaankin ne vaatteet joihin en mahdu, mukaanlukien ne perkeleen toppahousut joita en eilen aamulla saanut jalkaani... KYLLÄ VITUTTI! 

Sitten tulee ne työhousut .... --> sitten ne nahkahousut.---> sitten kaikki muut...

Tavoitteita saan seurattua hyvin sovittamalla niitä vaatteita ja tutkailemalla itseäni peilistä . Lisäksi tottakai tavoitteiden etenemistä seuraavat myös kaikki tuttavani

Haluan saada tavoitteet onnistumiseksi , sillä elän täällä vain kerran ja haluan tehdä sitä mitä rakastan ja saavuttaa asioita.

Jotta onnistun , minun täytyy uskoa itseeni ja mennä aivan pala kerrallaan <3

...........................

 

Pelkään toki ,että epäonnistun , mutta toisaalta olen epäonnistunut niin monesti etten sitä enää halua !

Onneksi minulla on paljon tukea taustalle <3

 

INNOLLA SEURAAVAAN VIIKKOON ,  yövuorot kutsuvat ,mutta ensiviikko on paljon yllätyksiä täynnä ;)

 

pussnkiss<3