Uusi alku,..loppuelämäksi? Tässäkö se on ? Noh ainakin suunta parempaan oloon se voi olla. Katselen tässä tuhkimoa teeveestä samalla kuin kirjoitan tätä. Olen selkeästi ottanut jo ensiaskeleen kohti tulevaa, sillä olen ottanut esille camelbak juomapulloni. Sen saimme töistä käyttöömme ja täytyy myöntää,että tuo juomapullo onkin yksi huippukeksintö ,sillä siitä haluaa jopa juoda vettä sen veikeän korkkikeksinnön ansiosta. Joten olenpa  nyt täyttänyt sen pariin kertaan vedellä. 

Niin, vettä. Se tulee olemaan valmennuksen aikana todella isossa osassa, sillä juon vettä ja ylipäätään nestettä erittäin vähän,sillä en ole juonut ikinä oikein edes perus ruokailun yhteydessä. Veden juonnissa on opettelemista , mutta eiköhän sekin suju varsinkin jos saa maustettua vettä marjoilla tai perus sitruunalla. Tiedän ,että pelkästään veden juonnilla saataisi ihonikin voimaan vielä paremmin. Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa...

Eräs ihana ihminen vei minut tänään syömään ravintolaan aivan senkin kunniaksi ,että valmennus alkaa ja halusi kertoa ,että tulee tsemppaamaan minua jokaisessa hetkessä. Tuntui todella hienolta ja pieni liikutuskin nousi silmiin. Hän vielä jaksaa ihmetellä, kuinka jaksan häntä vaikka asiann todellakin pitäisi olla juuri vastakohtana niin ,että kuinka tuo jaksaa minua. 

Läheisten ja tärkeiden ihmisten tuki on todella tärkeä niin valmennuksessa, kuin elämässä yleensäkin. Olen iloinen ja suunnattoman onnellinen ,että minusta ne löytyy omasta takaa. Olen myös erittäin onnellinen ,että ryhmässä on paljon erilaisia ja eri-ikäisiä ihmisiä , joista varmasti saa lisätukea matkan varrella. Minulla oma äitini toimii myös suurena tukena ja inspiroinnin lähteenä ,sillä pienillä elämänmuutoksilla hän sai painoa putoamaan niin ,että elämäkin hieman helpottui ja hän pääsi hankkimaan kaikkia ihania uusia vaatteita :)  Äidin terveydelle myös tuo elämän pieni muutos oli tärkeää ja olen erittäin ylpeä hänen saavutuksistaan. Ehkä minäkin...

Oli puhetta siitä eräästä henkilöstä , joka minut vei syömään hyvin. Olen iloinen siitä , että hän hyväksyy minut juuri sellaisena kuin olen ,eikä minun tarvitsisi muuttaa itsessäni mitään jos en tahtoisi sitä itse. Tarina on täysin alussa, mutta olisin erittäin onnellinen jos tänä vuonna se saisi kaunista jatkoa... 

--------------------------------

Millä mielin nyt...? 

Erittäin hyvillä mielin. Olen jo valmistellut huomisen ruoka-annoksia ja ottanut esille myös muistikirjan johon aion laittaa tärkeitä muistiinpanoja. Olen katsellut innolla valmennusjuttuja sekä vinkkejä ja luultavammin tulen kirjoittamaan tänne myös haasteista sun muista siihen kuuluvista jutuista. 

Tarkoituksenani on keskittyä kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin sekä arjen peruspyörittämiseen , ei minusta välttämättä juoksijaa tule :D 

 

Saa nähdä mitä huominen tuo tullessaan ;) 

 

pussnkiss <3