Tässä minä istun.. sohvalla. Olen monta päivää pohtinut tätä päätöstä perustaa blogia ikäänkuin uudelleen. Nyt siihen tarjoutui hyvä syy. Aiemmin olen pitänyt hetken blogia noin 3 vuotta sitten ,muttei siitä tullut paljon mitään. Nyt koitetaan uudelleen niin,että rapatessa roiskuu. Toisin sanoen hankin itselleni Minä onnistun -valmennuskurssin 12 vkon ajaksi . Tämä valmennus on oikeastaan ainut mitä olen oikeasti harkinnut , sillä siinä on mukana oma esikuvani Marjaana Lehtinen . 

Miksi valmennuskurssi ? 

Miksi ei. Oikeastaan hankin itselleni tämän joululahjaksi, sillä haluan tänä vuonna voida paljon paremmin kuin viime vuonna ja olla taas onnellinen oma itseni. Olen onnellinen jo siitä ,että valmennuksessa keskitytään myös pääkopan sisäisiin asioihin . Tiedän sen auttavan minua enemmän , sillä aiemmat epäonnistumiseni painonkin pudotuksessa on johtuneet vain korvien välistä. 

Haluan myös löytää taas sen liikunnan ilon , joka minulla on jo kerran ollut. Silloin liikuin ja löysin uusia harrastuksia ja elin elämäni parasta aikaa. Silloin olin myös varmaan 20 kg kevyempi versio itsestäni . Olen harrastanut ja pelannut hetken jenkkifutista, jossa sitten polvi meni . En antanut leikata sitä , mutta nyt se alkaa olla parempi. Silti tämä valmennus voisi auttaa vahvistamaan polveani entistä paremmaksi. Eipä minua olisi oikein uskallettu leikatakkaan , sillä painoa on sairaalloisen paljon. 

Painon pudotus. Yksinkertaisesti elämä olisi silloin helpompaa jos voisin olla edes hieman kevyempi versio itsestäni. En aseta itselleni liikaa taakkaa / määrättyä tavoitetta siihen kuinka paljon painoa pitäisi pudottaa. Katsotaan mitä uusi elämäntapa tuo tullessaan.

Kun paino putoaisi, saisin myös lisää itseluottamusta. Itseluottamusta , jotta saisin tuntea itseni taas kauniiksi ja suoraansanottuna haluttavaksi. Olen aina rakastanut pientä seksikkyyttä itsessäni ja nyt haluaisin taas löytää sen kadonneen. Lisäksi olen tavannut erään mukavan ihmisen , ja toivon että tulen viihtymään hänen kanssaan monia vuosia. .mikäli siis hän kestäisi minua :D

Ruokavalio. Näin vartijana niin voi luoja varjele ,että syöminen on päin persettä! Pitkät työpäivät tuntuvat siltä, että välillä jää ruoka täysin paitsioon ja vapaalla sitten syödään jääkaappi tyhjäksi .. pahimmassa tapauksessa vielä yleensä menen kauppaan ja ostan s-kaupan tyhjäksi viimeisen tunnin -60% tarjoustuotteet lihatiskistä ja paistan lihapullat pannulla vielä yhdentoista aikaan iltayöstä. Rakastan ruokaa! Syön paljon perus kotiruokaan ja rakastan SALAATTIA! Sinänsä ruokien syöminen on helppoa ,sillä kaikki miltein menee alas ;)  Aikataulut syömisessä on päin honkia, joten vinkit varmasti tulevat tarpeeseen..

 

Miksi kirjoitan tänne?

Miksi en ? Luulen ,että tämä on paras tapa tehdä kunnon päiväkirjaa valmennuksesta. Aion puhua niin suoraan kun vain mieleen asiat juolahtavat ja pahoittelen jo nyt , jos kielenkäyttö äityy kamalaksi. Kirjoittaminen on kuitenkin oma tapani purkaa asioita palasiin ja pureskella. Lisäksi myös kanssavalmennettavat pääsevät ehkä samaistumaan joihinkin asioihin ja ihmiset huomaavat ,että tavallisia ihmisiä me kaikki olemme :) 

 

 

Odotan valmennusta todella innolla. Maanantainahan se virallisesti starttaa. Nyt aion onnistua ja olla onnellinen <3

 

Rakastakaa itseänne , jotta voitte rakastaa muita <3 

 

 pusnkiss<3